“Hvilken behandling er best for meg?”

Vi snakker lenge med deg første gang du er her, og underveis i behandlingen, og vil sammen med deg evaluere og råde deg til hva som er det beste for akkurat deg. Selv om det kan være en behandlingsform som ikke vi tilbyr.

“Hvor mange ganger må jeg behandles?”

Hvor mange ganger må jeg behandles? Generelt er det sånn at sykdom og plager som ikke har hatt tilhold hos deg så lenge, går det raskere å få bukt med enn ting du har slitt med lenge. Men du oppdager fort om du syns behandlingen gir deg noe. Vi driver ikke og drar behandlingen ut i langdrag uten virkning. Det er vanlig å ta en behandling i uken 2-4 ganger og deretter evaluere fremgangen, trappe ned eller avslutte. Mange ønsker å ta en vedlikeholdsbehandling engang i mnd. eller 3-4 ganger i året.

“Hva kan dere behandle?”

Det vi jobber aller mest med er smerter og plager i muskler og ledd, fordøyelsesplager, dårlig immunapparat, migrene og andre hodeplager, fertilitetsproblemer, overgangsplager og kolikk hos spebarn. Mange kommer til oss da de mangler energi i varierende grad.

“Hvem behandler dere?”

Våre yngste pasienter er ikke mange dagene gamle, og kommer som oftest med kolikk og søvnvansker. Litt eldre barn kommer oftest med immunrelaterte plager og uro. Dessverre er de fleste aldersgrupper representer med smerter og slitasjer, samt stress relaterte plager. Kvinneplager jobber vi mye med, og forebygging av plager og allergier er noe vi liker. Folk som satser hardt i sin idrett mottar vi fra nesten hele landet. Plagene sistnevnte sliter med kan være å stadig å bli redusert av forkjølelser, men også å ha følelsen av at de kan så mye mer enn de får vist i konkurranser. Alle aldre og kjønn oppsøker oss med mage og tarmplager. Kreftpasienter benytter seg ofte av våre terapiformer som en tilleggsbehandling ved siden av konvensjonell behandling. Det er kanskje lettere å nevne de plager vi kan gjøre lite med, og det er sånn som blindtarmbetennelse og ved akutt brudd og infarkter, men eventuelle senskader av disse plagene jobber vi med. Vår eldste pasient har så langt vært 97 år. Kort sagt: Vår hverdag er allsidig.

Sjekk ut våre behandlingsformer for å se hva vi tilbyr.Klikk her for å seKontakt oss